wtorek, 16 kwietnia 2013

`jedyna droga do przemian do przestać bać się wyzwań. 

zatem założyłam w końcu bloga. 
w końcu 'coś' mnie popchnęło do przodu, do wykonania kolejnego kroku. 
natłok myśli spowodowanych samotnością daję się bardzo we znaki. 
pełno ludzi, a wciąż sama.

pomyślicie - ' kolejna dziewczyna z problemami, nie radząca sobie z sobą, szukająca pocieszenia na blogu ' bądź co niektórzy pewnie ' dziewczyna wyolbrzymiająca swój problem ' 

długo nad tym myślałam, nad napisaniem tutaj. nie umiałam zwykle ubierać swoich myśli w słowa, więc to dla mnie dużo znaczy. blogi przeglądam od jakiegoś roku, codziennie szukam nowych inspiracji. czytam - o tym jak ludzie walczą, zmieniają się, zmieniają swoje życie. to mnie natchnęło. 

Aurelia.




5 komentarzy:

  1. Zycze powodzenia :) bede z przyjemnoscia odwiedzac;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z blogiem. Pozdrawiam :)

    Przecież gdzieś trzeba się "wygadać"..

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę owocnego blogowania ;)
    chętnie będę do ciebie zaglądać.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia. :)
    z pewnością będę zaglądać. ;)

    +wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy, będzie łatwiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie powodzenia w prowadzeniu :))
    Mam nadzieję, że będzie juz tylko dobrze :*

    OdpowiedzUsuń