sobota, 27 kwietnia 2013

6.

W leniwe sobotnie południe, gdy pogoda za oknem nie kusi do wyjścia na dwór - trzeba jakoś przywołać promienie słońca, chociażby robiąc - ZIELONĄ ZUPKĘ ! 






Zupa krem z brokułów
( przepis na ok. 3-4 porcje ) 

1 kostka bulionu warzywnego
1 brokuł
1 marchew

dodatkowo można dodać ( ja pominęłam): 
ser 
śmietane

Przygotowanie:

Brokuły podzieliłam na różyczki. Kostkę bulionową rozpuściłam w wrzącej wodzie. Wrzuciłam marchew. Po ok. 5 minutach dodałam brokuł. Gotowałam na małym ogniu 10- 15 minut. 
Brokuł i marchew oddzieliłam od wody w której się gotowały, następnie zmiksowałam. Po zblendowaniu dodałam oddzielony wcześniej bulion ( ilość w zależności od tego jaką chcecie uzyskać konsystencje ).
Na koniec podgrzać zupkę, żeby składniki się do końca połączyły. Doprawić do smaku. 
Przy podaniu ewentualnie dodać śmietanę i tarty ser. 


Aurelia.


16 komentarzy:

  1. zjadłaś kawałek brokuła i marchewkę ,brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdajesz sobie sprawę, że zjadłaś (w ramach obiadu, mam rację?) warzywa na wodzie? Dlaczego nie dodałaś choćby tego sera czy śmietany? To przykre, zacznij mocno walczyć. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skrytykuję Cię, bo wiem, jakie to trudne. Wiem, jak boli. Ale musisz sobie zdać sprawę, że nawet gdybyś poszła teraz do kuchni i zjadła tabliczkę czekolady, nie utyłabyś. Masz moje słowo, że jedyne co by się zmieniło, to uśmiech na twarzy Twojej i bliskich.
    Dlatego proszę, zrób to dla nich i wszystkich śniadaniowych bloggerów. Powiedz sobie: 400 kcal na śniadanie i ani grama mniej.
    Nie myśl o tym, walcz z umysłem. Spróbuj chociaż przez jeden dzień. Dla Ciebie. Dla Twojego życia. Drobnymi krokami dojdziesz do celu. Więc dodaj łyżkę nutelli i garść orzechów.
    Naprawdę waga nie drgnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z brokuła, to jedna z ulubionych zup dzieciaków, uwielbiamy ją, kolorek wyszedł piękny :) Pozdrówka i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zupy kremy. ale dla wzbogacenia smaku warto dodac trochę sera, pyszne są też prażone pestki dyni. Wiem, że dla Ciebie to trudne. Ale pomyśl, że wszystkie komórki zbudowane są z odrobiny tłuszczu, a ten zdrowy pozwala nam lepiej funkcjonowac, lepiej myślec, lepiej się czuc.. Trzymam za Ciebie kciuki, mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nigdy nie jadłam zupy-krem. Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo pozytywnie nastraja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo zdrowe brokuły w ciekawym wydaniu. Porcję poproszę!; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Z powodu problemów technicznych musiałam przenieść bloga kolejny raz...Mam nadzieję, że dołączysz do obserwatorów! :) Pozdrawiam! :) Adres bloga: breakfastofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona ! Kocham kremy ale ten z brokuł powala resztę :)

    OdpowiedzUsuń