środa, 24 kwietnia 2013

3.

` i odczuwam dziwne wrażenie, że wszystkim się zaczyna układać, tylko nie mi.



jagodowa owsianka z serkiem wiejskim light

[ płatki owsiane - 92 kcal
mleko - 64 kcal
serek wiejski - 122 kcal
jagody - 14 kcal
RAZEM = 292 kcal ]


poddałam się, odpuściłam, zniknęłam stąd na tydzień. 
jednak wracam. 

dziękuję Wam za wsparcie w komentarzach, za wiarę, za porady - doceniam to. :) 
cholernie miłe uczucie, gdy ludzie, których nie znasz okazują Ci chęć pomocy. 
szczególnie w tych czasach, gdy 'przyjaciele' odpuszczają w potrzebie. 

dzisiaj śniadanie bardziej kaloryczne niż zwykle. 
dzisiaj więcej myśli niż zwykle. 
więcej wyrzutów.


a tak moja słodziutka leniuchuje w czasie, gdy przyrządzam śniadanie.:D 

Aurelia.


12 komentarzy:

  1. komuś, kto robi taką przepiękną i na pewno pyszną owsiankę wszystko musi wyjść, bo jest genialnym człowiekiem. trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opanuj się, gdzie te kalorie!?

    Ja dzisiaj już zjadłam min. 4000 tys Oo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie CI WSZYSCY, też czasami myślą tak, jak Ty. Chyba kalorii jednak za mało, stąd ten pesymizm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w życiu chyba nigdy nie tęskniłam za jagodami tak ja widząc tą owsiankę :)
    A psiak rozkoszny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętaj, robisz to tylko dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka cudna !! chętnie zjadłabym jagódki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa to tylko 292kcal !! jak dla mnie mało kalorycznie .

      Usuń
  8. śliczny psiak :)

    fajnie, że jesteś. mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze lepiej, bo to ciągle ciut za mało. ;) ale widać, że się starasz, i to się ceni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. co takie blogi robią na durszlaku to ja nie rozumiem :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tu jest do rozumienia? mam prawo jak inni zamieszczać przepisy, pisać o tematyce żywienia.
      dla jednych posiłki to sama przyjemność, dla drugich przyjemność, która kosztuje znacznie więcej. ale każdy ma równe prawa.

      Usuń