czwartek, 25 kwietnia 2013

4.

` zatracam się, zatracam pomiędzy tym co mam, a ty co chcę mieć i potrzebuje mieć.



bardzo płynna, jagodowa owsianka z serkiem wiejskim light



dzisiaj powtórka śniadania z wczoraj ( dodałam więcej wody ).

ta owsianka zdecydowanie jest już moją ulubioną. 
jak dobrze, że mam jeszcze jedną paczuszkę zamrożonych leśnych jagódek.:D 

nastawienie jest lepsze. staram się. pogoda mnie motywuje. 

spotkałam się pod poprzednim postem z komentarzem
"nie rozumiem co tego typu blogi robią na durszlaku" - jakie jest Wasze zdanie na ten temat?


omomomo <3


Aurelia.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko blogom takim jak Twój, nie muszę na nie wchodzić jeżeli nie chcę - nie ma problemu. Ale jeżeli pytasz czy ich miejsce powinno być na durszlaku, to uważam że nie. Po prostu kiedy korzystam z 'agregatora blogów kulinarnych' oczekuję czegoś innego.
      To tylko moje zdanie i tak czy siak powinnaś się kierować swoim zdaniem, a nie komentarzami złośliwych/milusich/obojętnych czytelników:D

      Usuń
  2. Oooo, bardzo fajny pomysł. Kolorek tego posiłku jest wręcz inspirujący :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miło widzieć pełen garnuszek :)

    OdpowiedzUsuń