piątek, 26 kwietnia 2013

5.

` wiosenny dzień, kiedy można we wszystko uwierzyć od nowa.



owsianka z budyniem śmietankowym i serkiem wiejskim light

[ płatki owsiane - 92 kcal
  serek wiejski light - 122 kcal 
  budyń śmietankowy - 15 kcal
  mleko - 16 kcal 
  RAZEM = 245 kcal ] 



i po zakończeniu roku szkolnego. 
były momenty wzruszające, nostalgii, ale mimo gorszych chwil - udało się.:)
ten etap uważam za zakończony. jeszcze tylko matura. ( która mnie coraz bardziej przeraża ) 

jest pozytywnie. 
idę dziś świętować z resztą absolwentów z mojej klasy.:D 
oby żadne myśli mnie nie powstrzymywały tego wieczoru.. 
muszę się z tym uporać. 

Aurelia.


6 komentarzy:

  1. Matura nie taka straszna jak ją malują :) Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwiewucho, naprawdę się tym najadasz...?
    Po co liczysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem po swojej 'małej maturze' i chociaż obawiałam się najgorszego z dnia na dzień jestem coraz bardziej spokojna. Wiem że porównywanie egzaminu gimnazjalnego z maturą to jak niebo a ziemia, ale wszystko pójdzie dobrze, trzymam kciuki :)
    Owsianki z budyniem są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie warto liczyć kochana:* na prawdę nie warto..

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, wątpię, że się tym najadłaś... po co ciągle liczysz? :<

    OdpowiedzUsuń
  6. owsianka pycha !! z wiejskim bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń